Translate

понеділок, 22 квітня 2013 р.

Єпископу Степану Меньку Екзарху Донецько-Харківському УГКЦ


Відкритий лист Слава Ісусу Христу!
 
Владико, оскільки я живу на теренах очолюваної Вами територіальної структури УГКЦ, хочу повідомити Вас про наступне. Я не визнаю «2 Ватиканського собору» собором Католицької Церкви, через те, що на ньому майже всі єпископи відмовились від Католицької віри і створили Нову Релігію, яку очолили анти-Папи. До цих єпископів долучилась переважна більшість священиків, які в свою чергу повели за собою більшість парафіян. А тих священиків і вірних, які продовжували зберігати Католицьку віру, переслідували і виганяли з їхніх же храмів.
 Це сталось і в Україні, коли у 1989 р. Іван Павло II створив УГКЦ. Наприклад, єпископ Василь Медвіт і Ви переслідували за дотримання Католицької Традиції о. Романа Здирка, і його парафіян с. Запаро – Мар’ївка: а саме за те, що вони зберігали в Візантійській Літургії деякі елементи Латинської Літургії і противились згубному модернізму, до якого Ви змушуєте священиків і вірних. Наскільки мені відомо він також залишив Вашу модерністську УГКЦ через невизнання «2 Ватиканського собору» і служить традиційним Греко-Католицьким священиком.
 Найбільш деструктивної сили Нова Релігія «2 Ватиканського собору» набрала під керівництвом Івана Павла II та Бенедикта XVI, через чию діяльність сотні мільйонів вірних втратили Католицьку віру в Євангеліє Ісуса Христа, перейшли в протестантизм, нехристиянські релігії, або втратили віру в Бога і почали вести язичницький чи атеїстичний спосіб життя. В Інтернеті є багато доказів дуже дивної екзотичної діяльності Релігії Нового Ватикану.
 Тут є деякі з них: www.traditioninaction.org
 Нормою для Нової Релігії стала Нова Меса, під час якої причастя роздається людям в руку, як це продемонстрував Бенедикт XVI під час візиту до Іспанії 6-7 листопада 2010. Для Івана Павла II це взагалі було звичкою. Цим вони показали прийняття протестантської практики, яка фактично є відсутністю віри в сакраментальний характер Священства і Євхаристії.
 Під час Нової Меси дуже розповсюдженим явищем, особливо на Заході, є використання збуджуючої язичницької гучної музики і танців. Як жінки так і чоловіки часто приходять на молитву до церкви у непристойному одязі з нескромно оголеними частинами тіла. Особливо широко поширював ці язичницькі практики Іван Павло II, який особисто причащав жінок з оголеними ногами і грудьми у Новій Гвінеї. Це та багато чого іншого можна побачити на вище вказаному сайті.
 В книзі “Light of the World”, яка є збіркою відповідей на запитання журналіста, Бенедикт XVI оправдовує використання презервативів повіями, чим фактично виправдовує проституцію як таку.
 Публічні моління з протестантами, нехристиянами і навіть язичниками, які зовсім не вірять в Бога, для послідовників Нової Релігії вже стали звичаєм. Загально відомими є псевдо екуменічні збори в Ассізі, що їх проводив Іван Павло II. Його наступник Бенедикт XVI також закликає всіх зібратися до Ассізі у жовтні 2011 для спільного моління з представниками язичницьких релігій. Тих, хто ухиляється від участі в подібних заходах, звинувачують в нетолерантності.
 Духовенство сучасної УГКЦ також активно практикує подібні екуменічні заходи. Ви і Ваші священики методично проводите публічні моління з «харизматиками», через що дуже багато людей зрікаються Католицької віри і долучаються до «харизматичних» спільнот. Ті ж, хто поки що залишаються в УГКЦ, роблять це здебільшого не з релігійних, але з етнічних чи навіть політичних мотивів. Для таких людей байдуже до якої церкви ходити - аби українська. Все це свідчить про вашу некатолицьку діяльність через яку люди байдужіють і втрачають віру.
 Декілька останніх заяв Кардинала Любомира Гузара, зроблених ним протягом останнього року під час інтерв’ю деяким засобам масової інформації, які зводились до того, що УГКЦ є церквою, завданням якої є розбудова земної держави, свідчать про брак розуміння ним справжньої місії Церкви. Разом з ним переважна більшість священиків і єпископів УГКЦ постійно підкреслюють, що ця церква є виключно церквою для українців, під якими вони переважно розуміють галичан. На власному досвіді я переконався наскільки така позиція суперечить Вченню і Традиції Католицької Церкви.
 У 90-х роках в Луганську частина прихожан місцевої парафії УГКЦ під час Служби Божої демонстративно виходили до сусідньої кімнати і проводили збори політичної партії, а повертались на закінчення Літургії, як ні чого й не було. По закінченні Святої Літургії партійні активісти роздавали партійні газети не виходячи з церкви. На мої зауваження про неприпустимість таких дій і попри напоумлення, ці так звані вірні розповсюджували наклепи про мене, безпідставно звинувачуючи у нелюбові до України.
 Навіть Ваш священик о. Василь Пантелюк підтвердив, що в кафедральному храмі Донецька деякі його, тобто Ваші парафіяни, дозволяють собі заходити до храму в одязі з надписами на зразок «добре, що я не москаль», що є проявом примітивної неповаги і водночас відсутності Католицького милосердя.
 Нагадую, бо з подібними заявами я вже звертався до Вас навесні 2004 і пізніше, що я не визнаю Бенедикта XVI Папою Римським (як і чотирьох його попередників), тому що він активно насаджує Нову Релігію – некатолицьку. Оскільки сучасна УГКЦ робить те саме, вважати її Католицькою Церквою означало б обманювати людей. До цього висновку я прийшов після багатьох років розсудливих досліджень діянь сучасної УГКЦ, і багаторічних студій Традиційного Католицького Віровчення, яким воно було до «2 Ватиканського собору» і яким воно є незмінно і тепер.
 Попри деяку позитивну соціальну діяльність окремих структур УГКЦ, проповідування нею некатолицьких вчень «2 Ватиканського собору», зводить нанівець її досягнення у соціальній сфері.
 Повідомляю, що я перебуваю в євхаристійному спілкуванні з Традиційними Римо-Католицькими священиками і єпископами: Преосвященним Данієлом Доланом і Преосвященним Дональдом Сенборном, чия Апостольська лінія походить від відомого Римо-Католицького Архієпископа Нго Дінх Тука, який сповістив про незайнятість Римського Апостольського Престолу.
 З цього логічно випливає, сподіваюсь Ви розумієте, що я проти того, щоб моє ім’я асоціювалось з Новою Релігією «2 Ватиканського собору», яку Ви і УГКЦ представляєте і впроваджуєте в Україні.
 Тому прошу ні в який спосіб не пов’язувати моє ім’я з УГКЦ, і не використовувати його в будь яких Ваших особистих інтересах, або інтересах Вашої церкви.
 Хочу особливо підкреслити, що я не виношу осуду, а лише висловлюю своє релігійне переконання, і на відміну від Вас сповідую Традиційну Католицьку Віру, про яку Ви також можете дізнатись, читаючи статті на цьому сайті.


 15 лютого 2011 р. Б., Свято Стрітення Господнього
традиційний Греко-Католицький священик
 о. Валерій Кудрявцев

Немає коментарів:

Дописати коментар