Відкритий лист
Слава Ісусу Христу!
Владико,
оскільки я живу на теренах очолюваної Вами територіальної структури УГКЦ, хочу
повідомити Вас про наступне. Я не визнаю «2 Ватиканського собору» собором
Католицької Церкви, через те, що на ньому майже всі єпископи відмовились від
Католицької віри і створили Нову Релігію, яку очолили анти-Папи. До цих
єпископів долучилась переважна більшість священиків, які в свою чергу повели за
собою більшість парафіян. А тих священиків і вірних, які продовжували зберігати
Католицьку віру, переслідували і виганяли з їхніх же храмів.
Це сталось і в Україні, коли у 1989 р. Іван
Павло II створив УГКЦ. Наприклад, єпископ Василь Медвіт і Ви переслідували за
дотримання Католицької Традиції о. Романа Здирка, і його парафіян с. Запаро –
Мар’ївка: а саме за те, що вони зберігали в Візантійській Літургії деякі
елементи Латинської Літургії і противились згубному модернізму, до якого Ви
змушуєте священиків і вірних. Наскільки мені відомо він також залишив Вашу
модерністську УГКЦ через невизнання «2 Ватиканського собору» і служить
традиційним Греко-Католицьким священиком.
Найбільш деструктивної сили Нова Релігія «2
Ватиканського собору» набрала під керівництвом Івана Павла II та Бенедикта XVI,
через чию діяльність сотні мільйонів вірних втратили Католицьку віру в
Євангеліє Ісуса Христа, перейшли в протестантизм, нехристиянські релігії, або
втратили віру в Бога і почали вести язичницький чи атеїстичний спосіб життя. В
Інтернеті є багато доказів дуже дивної екзотичної діяльності Релігії Нового
Ватикану.
Тут є деякі з них: www.traditioninaction.org
Нормою для Нової Релігії стала Нова Меса, під
час якої причастя роздається людям в руку, як це продемонстрував Бенедикт XVI
під час візиту до Іспанії 6-7 листопада 2010. Для Івана Павла II це взагалі
було звичкою. Цим вони показали прийняття протестантської практики, яка
фактично є відсутністю віри в сакраментальний характер Священства і Євхаристії.
Під час Нової Меси дуже розповсюдженим явищем,
особливо на Заході, є використання збуджуючої язичницької гучної музики і
танців. Як жінки так і чоловіки часто приходять на молитву до церкви у
непристойному одязі з нескромно оголеними частинами тіла. Особливо широко
поширював ці язичницькі практики Іван Павло II, який особисто причащав жінок з
оголеними ногами і грудьми у Новій Гвінеї. Це та багато чого іншого можна
побачити на вище вказаному сайті.
В книзі “Light of the World”, яка є збіркою
відповідей на запитання журналіста, Бенедикт XVI оправдовує використання
презервативів повіями, чим фактично виправдовує проституцію як таку.
Публічні моління з протестантами,
нехристиянами і навіть язичниками, які зовсім не вірять в Бога, для
послідовників Нової Релігії вже стали звичаєм. Загально відомими є псевдо
екуменічні збори в Ассізі, що їх проводив Іван Павло II. Його наступник
Бенедикт XVI також закликає всіх зібратися до Ассізі у жовтні 2011 для
спільного моління з представниками язичницьких релігій. Тих, хто ухиляється від
участі в подібних заходах, звинувачують в нетолерантності.
Духовенство сучасної УГКЦ також активно
практикує подібні екуменічні заходи. Ви і Ваші священики методично проводите
публічні моління з «харизматиками», через що дуже багато людей зрікаються
Католицької віри і долучаються до «харизматичних» спільнот. Ті ж, хто поки що
залишаються в УГКЦ, роблять це здебільшого не з релігійних, але з етнічних чи
навіть політичних мотивів. Для таких людей байдуже до якої церкви ходити - аби
українська. Все це свідчить про вашу некатолицьку діяльність через яку люди
байдужіють і втрачають віру.
Декілька останніх заяв Кардинала Любомира
Гузара, зроблених ним протягом останнього року під час інтерв’ю деяким засобам
масової інформації, які зводились до того, що УГКЦ є церквою, завданням якої є
розбудова земної держави, свідчать про брак розуміння ним справжньої місії
Церкви. Разом з ним переважна більшість священиків і єпископів УГКЦ постійно
підкреслюють, що ця церква є виключно церквою для українців, під якими вони
переважно розуміють галичан. На власному досвіді я переконався наскільки така
позиція суперечить Вченню і Традиції Католицької Церкви.
У 90-х роках в Луганську частина прихожан
місцевої парафії УГКЦ під час Служби Божої демонстративно виходили до сусідньої
кімнати і проводили збори політичної партії, а повертались на закінчення
Літургії, як ні чого й не було. По закінченні Святої Літургії партійні
активісти роздавали партійні газети не виходячи з церкви. На мої зауваження про
неприпустимість таких дій і попри напоумлення, ці так звані вірні
розповсюджували наклепи про мене, безпідставно звинувачуючи у нелюбові до
України.
Навіть Ваш священик о. Василь Пантелюк
підтвердив, що в кафедральному храмі Донецька деякі його, тобто Ваші парафіяни,
дозволяють собі заходити до храму в одязі з надписами на зразок «добре, що я не
москаль», що є проявом примітивної неповаги і водночас відсутності Католицького
милосердя.
Нагадую, бо з подібними заявами я вже
звертався до Вас навесні 2004 і пізніше, що я не визнаю Бенедикта XVI Папою
Римським (як і чотирьох його попередників), тому що він активно насаджує Нову
Релігію – некатолицьку. Оскільки сучасна УГКЦ робить те саме, вважати її
Католицькою Церквою означало б обманювати людей. До цього висновку я прийшов
після багатьох років розсудливих досліджень діянь сучасної УГКЦ, і багаторічних
студій Традиційного Католицького Віровчення, яким воно було до «2 Ватиканського
собору» і яким воно є незмінно і тепер.
Попри деяку позитивну соціальну діяльність
окремих структур УГКЦ, проповідування нею некатолицьких вчень «2 Ватиканського
собору», зводить нанівець її досягнення у соціальній сфері.
Повідомляю, що я перебуваю в євхаристійному
спілкуванні з Традиційними Римо-Католицькими священиками і єпископами:
Преосвященним Данієлом Доланом і Преосвященним Дональдом Сенборном, чия
Апостольська лінія походить від відомого Римо-Католицького Архієпископа Нго
Дінх Тука, який сповістив про незайнятість Римського Апостольського Престолу.
З цього логічно випливає, сподіваюсь Ви
розумієте, що я проти того, щоб моє ім’я асоціювалось з Новою Релігією «2
Ватиканського собору», яку Ви і УГКЦ представляєте і впроваджуєте в Україні.
Тому прошу ні в який спосіб не пов’язувати моє
ім’я з УГКЦ, і не використовувати його в будь яких Ваших особистих інтересах,
або інтересах Вашої церкви.
Хочу особливо підкреслити, що я не виношу
осуду, а лише висловлюю своє релігійне переконання, і на відміну від Вас
сповідую Традиційну Католицьку Віру, про яку Ви також можете дізнатись, читаючи
статті на цьому сайті.
15 лютого 2011 р. Б., Свято Стрітення
Господнього
традиційний
Греко-Католицький священик
о. Валерій Кудрявцев
Немає коментарів:
Дописати коментар