Translate

неділя, 24 лютого 2013 р.

Священник УГКЦ о Михайло Клапків купив собі АУДІ А-5 за 550 000 гривень


Хочемо звернути увагу людей, громадськості, вірних Української Греко-Католицької Церкви на кричущі факти зловживання владою, привласнення собі церковних грошей і майна. Багато про це всі говорять, бідкаються, але лише потайки, а в цих випадках треба кричати на весь голос.
В Івано-Франківській Єпархії Української Греко-Католицької Церкви є економ о. Михайло Клапків, який за 5 років перебування на цій посаді «зумів» «зекономити» собі на машину АУДІ А-5 більше, як за 50 000 Євро, тобто 550 000 гривень, купити план під будову будинку в Угорниках – Івано-Франківська міська рада, а також побудувати  будинок  площею  більшою як 300 м2 з басейном, пише franuk.com.
Був ніким і нічим, а за 5 років при владі і доступі до церковних (Єпархіальних) - людських грошей накрав від 1 500 000 до 2 000 000 гривень.
Цей священик целібат – не одружений – і хіба одній людині стільки треба.
Ми дивуємось з державних чиновників, що коли мають доступ  до державних грошей то крадуть, а тут  «люди церковні» – священик, якщо так можна про них сказати.  Отець  Михайло Клапків  зовсім молода людина, але вкрай не вихований, грубіян,  гордий, зверхній, що при спілкуванні з ним  зовсім  не вподобає  на священика – особливо його моральний стан.
Але  хочеться сказати  і те, що маючи доступ до грошей, чи розпоряджаючись ними  він повинен був би  звітуватись перед Владикою Володимиром Війтишином, який все це напевне бачить і знає, але мовчить.

Питання – йому це вигідно, чи діляться разом. Це кричущі  факти, бо Німецькі  благодійні організації  надають гроші не для того  щоб одна чи двоє людей їх крали,  але  щоб ішло  для потреби цілої Єпархії  і її священиків.
А може вони собі ставлять зарплати по 40 000 гривень  на місяць, якщо чесно заробити 2 000 000 гривень  за 5 років.
А може для них можна все. Владика і економ  з кожної парафії вимагають  катедиратик  такий, що люди  ( парафії) ледве його оплачують.  Як видно із  того як вони красиво живуть – що вони готові заради свого красивого і розкішного  життя від людей здирати мало не останнє. Це направду Церковний рекет. Вони прикриваються тим, що будують семінарію,  а попри то будують собі будинки і купляють  дорогі машини, а також будинки в Буковелі. Ось яка гірка  правда про те, що діється  в нашій Греко-католицькій Церкві.
Нам здається що вірні  мають над тим задуматися  і не давати з своїх парафій  гроші на консисторію, а краще з тих грошей допомогти своєму священику який  в них служить, бо священики на парафіях ледве виживають, а тут  в Єпархії економ гребе все під чисту.
Тому ми звертаємось і до священиків чому ви мовчите  коли такі страшні речі творяться в Єпархії – це ж і ваша відповідальність  - не мовчіть на гріх одного. Чому Владика тримає коло себе таких, які дискредитують цілу Церкву.  Одна паршива вівця  ціле стадо  паршивить. Такій людині як о. Михайло Клапків не місце бути економом, а навіть не місце йому в священстві. Це страшна ганьба для Церкви.
Хочемо  також  згадати про ще один кричущий факт  який  є – це о. Степан Гнитка  колишній економ  Духовної семінарії. Він був економом коли при владі був Софрон Мудрий. Після  того як його звільнили він пішов  на парафію Петра і Павла.
Де він за церковні гроші побудував  церкву і церковний будинок – резиденцію для священика.  Але він примудрився  цей будинок приватизувати собі  як власний і навіть землю  коло церкви  теж приватизував собі.  Але все це він зробив при сприянні владики Софрона Мудрого.  Ось який ще один кричущий факт – яке подвійне життя  проводять Владики  і їх оточення, що для них можна все. Як вони красиво говорять і вчать інших, а самі брехуни і не чесні на  ділі.
Якщо так брати, то з того виходить, що всі священики мають право  забирати церковні будинки на своїх парафіях собі – чи може вони гірші від інших, тих що коло Владик присосались.  А  виникає питання – чому Владика Володимир Війтишин  на це не зреагував коли прийшов  на  ординарія  до Івано-Франківська, чому не  повернув  церковний будинок у власність церкви. А Владика ще дальше пішов – він висвятив  сина  о. Степана Гнитки на диякона з перспективою, що буде коло свого тата і все буде вже їхнє. Ось які церковні – фарисейські  розклади.  Виникає питання – кому вірити коли такі речі діються в Церкві - нашій рідній Греко-Католицькій.
Ми також просимо журналістів, щоб не були байдужі і теж взяли під свій контроль  ці факти, бо на такі речі не можна закривати очі  чи мовчати бо коли ми втратимо віру  до нашої церкви  тоді вже катастрофа. Ми всі разом маємо викорінювати  таке страшне зло як  привласнення церковних грошей  чи речей. Ми надіємось, що церковне майно буде повернуто у власність церкви, а священики понесуть справедливе покарання. Бо тут ідеться про велику моральну  шкоду для церкви, для вірних  - а це найболючіше.

Біблійний коментар: 

Один знатний спитав Ісуса: “Учителю благий, що мені робити, щоб успадкувати життя вічне?” А Ісус озвавсь до нього: “Чому мене звеш благим? Ніхто не благий, хіба один Бог. Ти заповіді знаєш: не перелюбствуй, не вбивай, не кради, не свідкуй ложно, шануй свого батька і матір.” Той же відповів: “Все це я зберіг змалку.” Почувши те Ісус, сказав до нього: “Одного ще тобі бракує: продай усе, що маєш, і роздай бідним, і будеш мати скарб на небі; тоді прийди і йди слідом за мною.” Почувши це, той засмутився вельми, бо був дуже багатий. Глянув Ісус на нього й мовив: “Як тяжко тим, що багатства мають, увійти в Царство Боже! Легше пройти верблюдові крізь вушко в голці, ніж багатому ввійти в Царство Боже.” А ті, що слухали, сказали: “Хто ж тоді може спастися?” Він відповів: “Неможливе в людей, можливе є в Бога.”

Тоді Петро промовив: “Ось ми покинули, що в нас було, і пішли за тобою.” Ісус сказав їм: “Істинно кажу вам: Нема такого, що кинув би дім чи жінку, чи братів, чи дітей задля Божого Царства, і не отримав би багато більше за цього часу, а в наступнім віці життя вічне.” (Лук.18:18-30)


Немає коментарів:

Дописати коментар